Ліхтенштейн – це одна з самих найменших країн у всьому світі, одна саме вона пропонує дуже лояльні умови відкриття іноземної компанії. В останні роки країна почала вважатись фінансовим центром Європи і це сталося завдяки сприятливим умовам ведення бізнесу. Молодим підприємцям, які щойно відкрили компанію в Ліхтенштейні, може бути важливо зрозуміти деякі нюанси ведення документації. Саме тому ми поспілкувалися з експертами Maira Consult та та дізналися, яку звітність потрібно готувати та подавати зареєстрованим у Ліхтенштейні компаніям.
Законодавство Ліхтенштейну вказує на те, що підприємці повинні вести бухгалтерський облік. Це потрібно робити навіть у випадках, коли діяльність компанії відбувається за межами країни. Яку звітність потрібно готувати та здавати зареєстрованим у Ліхтенштейні компаніям? Насамперед, це щорічний фінансовий звіт. Також потрібно проводити аудит.
Економічна система країни має сприятливі умови для інвестиційної діяльності. Також у країні розвивається законодавство по відношенню до іноземних підприємств. Саме тому локація підходить для таких видів діяльності:
Ліхтенштейнські компанії мають сплачувати невеликі податки, якщо вони ведуть свою діяльність на території країни. До них відносять:
Обираючи Ліхтенштейн у якості платформи для розширення власного бізнесу, підприємець зазвичай розраховує на такі переваги локації:
У Ліхтенштейні відсутні договори щодо виключення компаній на подвійне оподаткування. Сьогодні існує тільки одна країна і це Австрія.
Якщо вам потрібно більш точніше дізнатись, яку звітність потрібно готувати та здавати зареєстрованим у Ліхтенштейні компаніям, або вам необхідний спеціаліст з подачі документів, тоді обирайте поміч фахівця. Саме за його допомоги звіти будуть готові вчасно, а бухгалтерія зможе підготовити необхідні документи. Наприклад, ви можете звернути увагу на компанію Maira Consult.
Комментарии
0Комментариев нет. Ваш может быть первым.