У застосунку Дія зʼявиться окрема функція, за допомогою якої можна буде поскаржитися на якість звʼязку.
Про це повідомив очільник Мінцифри Михайло Федоров.
Скаржитися можна буде на ситуації, коли не вантажаться інтернет-сторінки, не проходять дзвінки чи не надсилаються повідомлення.
Очікується, що за допомогою таких скарг регулятор зможе швидко виправляти ситуацію.
За словами Федорова, скаргу можна буде відправити в офлайн-режиму, але надійде вона лише тоді, як звʼязок зʼявиться.
"Українці повинні мати змогу зателефонувати рідним, викликати екстрені служби або переглянути карту повітряних тривог, попри знеструмлення. Ваші повідомлення в “Дії” допоможуть швидше визначати, де зв’язок працює нестабільно, щоб усунути цю проблему", — написав Федоров.
Комментарии
0Комментариев нет. Ваш может быть первым.