Independent press          Свободная пресса          Вільна преса

НКРЕКП отримує велику кількість скарг від споживачів щодо неналежної комунікації обленерго

4 сентября 2024, 09:15 0

Національна комісія з регулювання енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) виступила з вимогою до операторів систем розподілу (ОСР, обленерго) забезпечити належне, достовірне та своєчасне інформування споживачів щодо перерв в електропостачанні. Про це повідомляє пресслужба регулятора.

НКРЕКП підтверджує, що отримує велику кількість скарг від споживачів щодо неналежної комунікації обленерго, зокрема недонесення інформації про відключення, їх обсяги, актуальність складених графіків тощо.

Регулятор нагадав про персональну відповідальність керівників обленерго за недотримання принципу недискримінаційності.

Водночас НКРЕКП просить споживачів із розумінням поставитися до тимчасових заходів щодо обмеження електропостачання. Але у випадках виявлення недостовірної інформації щодо перерв в електроживленні повідомляти про такі факти.

Схожа ситуація зі зростанням скарг на погану комунікацію щодо графіків відключення виникала наприкінці 2022 року. Тоді міністр енергетики Герман Галущенко вперше заявив, що керівники обленерго нестимуть персональну відповідальність за недотримання графіків відключення електроенергії. Вже на початку 2023 року, реагуючи на скарги, НКРЕКП почала перевіряти та штрафувати обленерго.

Теги: НКРЕКП

Комментарии

0

Комментариев нет. Ваш может быть первым.

Останні новини

читать
Мы в соц.сетях