Причинами деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" є неякісне проєктування та будівництво ділянки, про що свідчать попередні висновки Науково-дослідної судово-експертної установи.
"Сьогодні, 24 січня, отримано перші попередні висновки від Науково-дослідної судово-експертної установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями "Деміївська" - "Либідська"", - ідеться в повідомленні пресслужби Київської міської державної адміністрації (КМДА).
"У висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", - сказав директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор, якого цитує пресслужба.
Як повідомляється у пресрелізі, експерти також дійшли висновку, що "КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю та що "зупинка руху поїздів по цій ділянці була своєчасною". "Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також відновлювальні роботи", - зазначено в повідомленні.
Як наголошується, це попередні висновки, адже експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Нагадаємо, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про зупинення руху поїздів на відрізку між станціями "Деміївська" та "Либідська" Оболонсько-Теремківської лінії метро. За попередніми даними, це сталося у зв'язку з розгерметизацією тунелю і появою тріщин у його стінах, що призвело до підтоплення тунелю на зазначеній ділянці метрополітену. Передбачається, що відновлювальні роботи на аварійній ділянці метро можуть тривати до шести місяців.
Комментарии
0Комментариев нет. Ваш может быть первым.