Ведення підприємницької діяльності в Україні наразі передбачає необхідність дотримання досить чітких правил. Про важливість реєстрації ФОП чи ТОВ і переваги офіційного оформлення бізнесу багато говорити немає сенсу. Адже кожен підприємець сьогодні розуміє, що приховати свою діяльність від ДПС та інших податкових органів, банків він навряд чи зможе.
Водночас відкриття власної справи дає безліч переваг – можливість розвиватися та викликати довіру у потенційних клієнтів чи партнерів, брати участь у програмах підтримки малого підприємництва, зараховувати трудовий стаж і мати певні соціальні гарантії. Важливо і те, що відкрити бізнес зараз можна онлайн, витративши на це буквально 10 хвилин.
А лояльні умови сплати податків та звітності роблять легальне оформлення справи ще привабливішим. Наприклад, реєстрація ФОП 3 група вимагає від підприємця щоквартального подання мінімального пакету звітності та дозволяє сплачувати податки за дуже лояльними ставками – 5% єдиного податку та лише 1% військового збору з доходу.
Перед відкриттям власного бізнесу підприємець повинен визначитися з наступними моментами:
Під час розвитку невеликого бізнесу можна здійснювати ведення бухгалтерії самостійно. Це ризиковано і потребує багато часу, сил на вивчення ПКУ, всіх законів і вимог. Проте варіант не передбачає фінансових витрат й іноді є оптимальним для тих, хто самостійно працює та не має великих обсягів операцій. А в разі необхідності висвітлити певне питання завжди «виручить» онлайн-консультація бухгалтера, який швидко допоможе вирішити будь-який запит.
Для ведення фінобліку також можна найняти працівника в штат або співпрацювати з ФОП. Але таке рішення не завжди виправдане через великі витрати та складність у здійсненні контролю, відсутність гарантій правильного ведення бухгалтерії. Тому тим, хто хоче суттєво зекономити і бути впевненим у якості наданих послуг, варто вибирати аутсорсинг бухгалтерії.
Аутсорсингові компанії пропонують високий рівень сервісу, відпрацьовані алгоритми обслуговування клієнтів, наявність гарантій виконання завдань відповідно до законодавства і у встановлені терміни. Відповідальність та інші умови співпраці закріплені у договорі, клієнт лише перераховує оплату за вибрані ним послуги і регулярно отримує звіти від фахівців.
З одного боку, наразі в Україні створено гарні умови для розвитку малого та середнього бізнесу. З іншого ж – держава потребує чіткого виконання всіх вимог і норм законів. І передбачає досить суворе покарання для тих, хто порушує закон або ж намагається працювати «в тіні».
Які наслідки можуть мати порушення:
Серйозні проблеми можуть чекати на підприємців в разі невиконання вимог і від банків. Так, наразі все більш жорсткими стають умови фінмоніторингу – банки встановлюють ліміти на проведення операцій, вимагають від клієнтів документи для підтвердження легальності зарахування коштів, а в разі невиконання вимог блокують рахунки.
Отже, правильно зареєстрований ФОП чи ТОВ, що працює у чіткій відповідності до законодавчих норм – це єдина можливість створити стабільний та успішний бізнес.
Комментарии
0Комментариев нет. Ваш может быть первым.