Вчителька англійської мови Андріана Паук заявила про абсурдність завдань у Національному мультипредметному тесті (НМТ) з англійської мови. Вона провела експеримент: запропонувала двом своїм знайомим — носіям мови з Великої Британії та США — пройти НМТ за 2024 рік. Результати виявилися невтішними: "навіть не 170 балів".
Відповідний допис вона розмістила на своїй сторінці у Facebook.
“Це носії англійської мови. Вони все розуміють. Але вони не можуть відповісти на запитання, бо ті сформульовані так, щоб заплутати, а не перевірити знання”, — обурюється викладачка.
Обидва учасники експерименту мають вищу освіту, викладали англійську в Китаї й вільно володіють мовою. Проте завдання тесту виявились для них надто складними через “неадекватні формулювання”.
Паук звинувачує Український центр оцінювання якості освіти (УЦОЯО) у непрофесійному підході до тестування. За її словами, тест не відповідає жодним стандартам об’єктивності:
“Чотири предмети в один день, різний рівень складності у різні дні, 200-бальна шкала — це ганьба. Це не перевірка знань, а система, яка принижує і ламає мотивацію учнів”.
Також вона наголосила, що НМТ не потрібен для вступу в Польщу, Чехію чи Словаччину, і саме це змушує талановиту молодь емігрувати.
“Я не хочу бачити сльози дітей, які знають мову, люблять її, а отримують 150 балів. А скільки набрали носії — ви самі бачите”, — резюмує вчителька, закликаючи до публічного обговорення й перегляду підходів до складання тестів.
Комментарии
0Комментариев нет. Ваш может быть первым.